Awardens vilkor: länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna och ge den vidare till fem bloggvänner.
1. När ingen ser eller hör mig... så sjunger och dansar jag. Har fått börja sjunga lite mer offentligt eftersom det är det enda som roar Miraklet när hon inte vill åka vagn ;)
2. Jag går aldrig hemifrån utan... min iPhone. Älskar den! Trodde aldrig att jag kunde älska en sak så mycket. En ny iPhone 4S är beställd och kommer förhoppningsvis i slutet av veckan.
4. Om jag vågade skulle jag... skriva mindre anonymt.
Nu vill jag skicka denna Award vidare till:
Inget, allt eller lite till
Mamma till 2
Ombytlig
Tornedalen
Väntan på Miraklet
7 kommentarer:
Roligt att läsa svaren och roligt att läsa svaren. Jag är oxå förvånad över hur mkt jag gillar min iPhone. Skriver på den nu hos bilreparatören :-)
Önskar er en fin vecka!
Vilka roliga frågor! :) Och det där med offentligt sjungande kan även jag skriva under på..Alltid när vi går från babysången så kommer jag på mig själv med att jag fortsätter sjunga på alla Astrids favoritlåtar ;) Som tur är så kryllar det mest av barnvagnsmammor i gallerian där babysången hålls, så dom förstår nog :D
Sv: Ja, jag såg reklam om Kär&Galen..Ska kolla för att se hur de förändrat programmet sen man såg det sist, kanske har de lyckats med något bra den här gången :) Ja, det ska bli sjukt spännande med ett till litet syskonbarn..Synd är bara att de bor i Sthlm och att vi inte kan ses så ofta pga det. Tur att det finns internet och mms! :)
tack så jättemycket för awarden, va glad jag blev :)
jag har nu svarat på frågorna.
hoppas du får en riktigt bra dag :)
Hej Tea! Tack så hemskt mycket för awarden :) gulliga du!
Ska svara på frågorna snart.
Ha en fin dag med lilla miraklet Kram
Hehe, I-phone verkar vara svaret på allas nummer. :)
Kram
Kul att läsa!
Är också sugen på en iphone, och kan skriva under på det du säger om sång. Tänkte häromdagen på väg till babysimmet att jag vet ju att jag är på rätt väg när jag möter andra föräldrar som också sjunger på samma låtar.
Vad kul! :) Har aldrig fått nån Award förut! :D
Skicka en kommentar