Miraklet gillar att ligga på mattan i badrummet och prata och titta sig omkring. Om mamma eller pappa dessutom sjunger så kan hon ligga där länge. Kanske är det för att ljuden låter annorlunda i badrummet. Mannen tror att ljuden påminner om hur det lät inne i magen.
1 kommentar:
Ja då får man nästan bara hoppas att babyn är glad när man är borta en så kort stund. :) Det är en lite svår balans det där. Jag är själv ganska kvällstrött och morgonpigg, så jag är bara glad att Elmer har samma sovtider som jag. :)
Skicka en kommentar