onsdag 26 oktober 2011

Badrummet

Miraklet gillar att ligga på mattan i badrummet och prata och titta sig omkring. Om mamma eller pappa dessutom sjunger så kan hon ligga där länge. Kanske är det för att ljuden låter annorlunda i badrummet. Mannen tror att ljuden påminner om hur det lät inne i magen.

1 kommentar:

Carina sa...

Ja då får man nästan bara hoppas att babyn är glad när man är borta en så kort stund. :) Det är en lite svår balans det där. Jag är själv ganska kvällstrött och morgonpigg, så jag är bara glad att Elmer har samma sovtider som jag. :)