Hej! Ville bara lämna en liten hälsning och säga att jag blev glad över att hitta hit. Jag och min sambo är precis i början av vår resa mot att bli föräldrar. Har just nu tusen tankar och funderingar och kanske kan vi inte ens räkna oss som ofrivilligt barnlösa än (när kan man det liksom?). 1 dec ska vi på första besök på gyn. Sen får vi se vart det bär hän.
Vill, såklart, också säga grattis till ert Mirakel!
Haha ja samma sak är det när min man klär på Elmer. Efter hans påklädning har jag typ bara suttit och väntat på att Elmer ska spy ner kläderna så jag får byta. :D
Hahaha jag har samma fenomen här hemma! Lika spännande varje gång att se vad som uppkommit. I morse hade Loppan på sig en body i storlek 2 mån, byxor och Lillis strumpor över som gick upp i ljumskhöjd typ. Stolt va mannen i alla fall! Kram Lo
Mannen hälsar att det känns skönt att han inte verkar vara den enda som har lite svårt att sätta ihop lämpliga outfits... ;)
Svar till B: Välkommen hit B! Svårt att sätta fingret på när man blir ofrivlligt barnlös och när slutar man vara det eller är man alltid det även när man fått barn?
Hoppas du känner dig hemma här och hör gärna av dig om jag kan hjälpa dig med något du undrar över eller behöver ventilera.
Svar till Blue Velvet: Nästa gång det blir något lämpligt så ska jag lägga upp en bild :)
9 kommentarer:
Hej!
Ville bara lämna en liten hälsning och säga att jag blev glad över att hitta hit. Jag och min sambo är precis i början av vår resa mot att bli föräldrar. Har just nu tusen tankar och funderingar och kanske kan vi inte ens räkna oss som ofrivilligt barnlösa än (när kan man det liksom?). 1 dec ska vi på första besök på gyn. Sen får vi se vart det bär hän.
Vill, såklart, också säga grattis till ert Mirakel!
//B
Svar:
Tack! Det känns en aning bättre nu ^^
Oja! det är jätteskoj när dom gillart ^^ Lättare att bada och sånt sen :P
Haha ja samma sak är det när min man klär på Elmer. Efter hans påklädning har jag typ bara suttit och väntat på att Elmer ska spy ner kläderna så jag får byta. :D
Hahaha jag har samma fenomen här hemma! Lika spännande varje gång att se vad som uppkommit.
I morse hade Loppan på sig en body i storlek 2 mån, byxor och Lillis strumpor över som gick upp i ljumskhöjd typ.
Stolt va mannen i alla fall!
Kram Lo
Jo de är otroligt funtade ibland :)
LillSickan
Visa =)
Mannen hälsar att det känns skönt att han inte verkar vara den enda som har lite svårt att sätta ihop lämpliga outfits... ;)
Svar till B:
Välkommen hit B! Svårt att sätta fingret på när man blir ofrivlligt barnlös och när slutar man vara det eller är man alltid det även när man fått barn?
Hoppas du känner dig hemma här och hör gärna av dig om jag kan hjälpa dig med något du undrar över eller behöver ventilera.
Svar till Blue Velvet:
Nästa gång det blir något lämpligt så ska jag lägga upp en bild :)
Ha ha ha, känner igen det där.. min man är lika dålig trots snart 6 års träning :D
Åh, jag ser också fram emot bild!! :-)
Skicka en kommentar