söndag 20 november 2011

Inte OFÖRKLARLIGT barnlös längre?

Mannen är ju 181 cm och det måste ju vara det som är felet för tydligen ska man vara precis 177 cm för att vara mest fertil. Allvarligt talat finns det inte viktigare saker att lägga forskningspengar på?!

4 kommentarer:

Carina sa...

Seriöst?! Forskar det om SÅNT?! Stackars min man som är 189...

Jossan sa...

Min sambo är 183, det förklarar ju en del då!

Finns väl som du säger vettigare saker att forska om!!

http://hannaskrypin.se sa...

Det låter verkligen som nödvändig forskning...

Hanna sa...

Håller med dig, finns det inget bättre att forska om?! Jösses, man blir ju tamejtusan mörkrädd..

Sv: Hoppas att ni också snart får flingor istället för droppar! :)