lördag 26 november 2011

Laddar inför dagen

Mannen har precis åkt iväg på svensexa och kommer hem i kväll. Miraklet och jag laddar för om en dryg timme ska vi iväg på babysim. Första gången som inte mannen är med men det ska nog bra. Laddar minst lika mycket för bilresan som själva badandet ;) Miraklet gillar fortfarande inte att sitta själv i baksätet.

Inga kommentarer: