onsdag 23 november 2011

Liten, mindre, minst

Ikväll har vi fått träffa Miraklets nyaste kompis som är knappt en vecka. Tänk vad små de är och vad mycket som händer i storlek och utveckling den första tiden. Miraklets andra kompis på 3 månader som också var där hade verkligen vuxit sen vi såg henne för 3 veckor sedan. Jag tror och hoppas att dessa tre kommer ha riktigt roligt i framtiden, när de kan börja uppskatta varandra lite mer. Än så länge har föräldrarna kul i alla fall ;)

4 kommentarer:

Hanna sa...

Jag tycker det märks så otroligt stor skillnad nu för varj gång vi träffar våra kompisar (både vi och Massen alltså), de har ett helt annat utbyte av varandra redan nu :) Snart kommer era små ränna runt och leva loppan ihop! :)

Sv: Haha, såklart de måste koppla av när ungen lämnar dem ifred ;)

akna sa...

Visst är det roligt att ha vänner med barn i samma ålder?! Det är verkligen roligt att se dem växa och utvecklas tillsammans:)

Sara sa...

Det händer verkligen mycket i utvecklingen nu. Mysigt med kompisträff.

http://hannaskrypin.se sa...

Snacka om att vara påverkad av hormoner när man nästan tar till lipen av det här inlägget....