Eftersom vi var borta hos kompisar igår kväll somnade Miraklet en och en halv timme senare än vanligt.
Mannen sa bestämt, nu måste hon ju sova lite längre i morgon.
Tror du, svarade jag lite mer tveksam men hoppfullt.
Knappast! Miraklet vaknade en timme tidigare än vanligt och vägrade somna om så det var bara att stiga upp...
5 kommentarer:
Det där är intressant tycker jag, att vissa barn sover längre då och andra inte utan vaknar samma tid.
Fast egentligen kanske inte konstigare än att vissa är kvällsmänniskor och andra morgonmänniskor...
Haha, ja att det aldrig blir som man vill! ;)
Haha, ja det är så paradoxalt det där! Man tycker ju att de borde sova längre! Men min dotter är precis likadan, hon är inställd på att vakna kl. 6 oavsett om hon somnar sent. Bara att hasa upp! Hehe
Åh så drygt!!! När brukar hon sova?
Svar till Blue Velvet:
Hon brukar somna runt halv åtta, åtta och sova till runt sex, sju.
Skicka en kommentar