Det det jättebra för både Miraklet och oss att vara ifrån varandra igår när vi var på bröllop. Men så vidare skönt att ha barnfritt tyckte jag inte att det var...
Väl hemma tittade vi länge på henne och kom överens om att inte väcka henne. Så pep hon till och det hade nog räckt med att stoppa i nappen men vi var snabba med att flytta över henne i vår säng. Hon tittade nöjt upp när hon såg att vi var hemma. Låg sen och kände att vi var där och somnade sen snabbt igen. Själv låg jag en lång stund och bara tittade och luktade på henne. Min underbara dotter!
8 kommentarer:
Kärlek!!
Underbart!
Åh så mysigt! Igår åkte jag och min man och handlade ensamma för första gången, och vår äldsta dotter passade Vega. När vi sen kom hem så hörde jag henne skrika, och så fort hon såg mig och jag tog upp henne så sluta hon. Med andra ord, min är lite väl mammig just nu för att bli ensam och passad av någon annan.
Underbart!
Vad skönt att allt gick bra! Hur var bröllopet då?
Jag älskar bröllop! :)
Kram
Åh blir helt rörd! så fint, vilken underbar kärlek! Kan tänka mig att du inte njöt av att hon inte var med.
Åh så mys det lät, och skönt att allt gick bra!
Vad härligt att höra att det gått bra, och vad mysigt att komma hem sen.
Skicka en kommentar