Igår på bröllopsfesten sa jag till mannen att det känns nästan som Miraklet inte finns. Saknade påminde om saknaden jag kände innan hon kom. Barnlöshetskänslan. Känslan av att någon fattas. Skillnaden var att någon är Miraklet!
Känner igen det där. En kollega sa en gång att när hon fick barn så tyckte hon det var jobbigt att hela tiden vara "mamman", medan jag tycker nästan att jag saknar känslan av att vara "mamman" så fort E inte är med.
2 kommentarer:
Ja man kan liksom inte fatta att pluppen är vår!! :-)
Känner igen det där. En kollega sa en gång att när hon fick barn så tyckte hon det var jobbigt att hela tiden vara "mamman", medan jag tycker nästan att jag saknar känslan av att vara "mamman" så fort E inte är med.
Skicka en kommentar