Miraklet är sex månader. Ett halvår! Det går liksom inte att fatta. Idag får ni stå ut med lite inlägg om vad Miraklet kan och gillar ;)
Gillar: Att sparka eller riva ner klossar som någon hjälpt henne bygga upp.
Ogillar: Borsta tänderna.
Hett just nu: Att smaka på samma frukt som mamma äter (pappa är allergisk och äter knappt någon frukt). Även kul att testa att dricka i samma vattenglas.
10 kommentarer:
Grattis, lilla Miraklet. :-)
Tänk vad tiden går. Grattis till Miraklet!
Grattis till lillan! :)
Grattis miraklet!
Grattis lilla stora Miraklet!!!
Hipp Hipp Hurraaaaa! ^_^
Grattis miraklet!
Tjoho för Miraklet!:)
Grattis till halvåret :)
Grattis i efterskott på halvårsdagen lilla miraklet! :)
Skicka en kommentar