lördag 3 december 2011

Hipp, hipp, hurra

Miraklet är sex månader. Ett halvår! Det går liksom inte att fatta. Idag får ni stå ut med lite inlägg om vad Miraklet kan och gillar ;)

Gillar: Att sparka eller riva ner klossar som någon hjälpt henne bygga upp.
Ogillar: Borsta tänderna.
Hett just nu: Att smaka på samma frukt som mamma äter (pappa är allergisk och äter knappt någon frukt). Även kul att testa att dricka i samma vattenglas.

10 kommentarer:

TeachMom sa...

Grattis, lilla Miraklet. :-)

Mamman med den tomma famnen sa...

Tänk vad tiden går. Grattis till Miraklet!

Anonym sa...

Grattis till lillan! :)

akna sa...

Grattis miraklet!

Anna sa...

Grattis lilla stora Miraklet!!!

Vilda-Hilda sa...

Hipp Hipp Hurraaaaa! ^_^

sara sa...

Grattis miraklet!

Carina sa...

Tjoho för Miraklet!:)

avlängtan sa...

Grattis till halvåret :)

Hanna sa...

Grattis i efterskott på halvårsdagen lilla miraklet! :)