Miraklet har länge tyckt att det är roligt att titta i speglar men idag har hon tagit det till en ny nivå. Hon har suttit i snart en halvtimme och pussat på sin spegelbild... och vem vill inte pussa på en sån sötnos ;)
Vad söt hon är... Hon är superlik min Loppa, precis samma frisyr och allt ;) Vi kanske skulle snacka mer privat? :) Kul att prata med en mamma, man har ju inte allt för mycket social kontakt just nu som förr...
Svar till Lo: Ja, samma frisyr är väl inte så svårt i den här åldern... ;) Vi kan absolut prata lite mer privat. Skicka ett mail till 9manader@gmail.com så börjar vi där. Kram Tea
Ja det där med speglar är väldigt underhållande. A gillar också sin spegelbild. Ibland ser hon väldigt konfunderad ut när mamma är i spegeln med den där "andra" flickan.
6 kommentarer:
Vad söt hon är... Hon är superlik min Loppa, precis samma frisyr och allt ;)
Vi kanske skulle snacka mer privat? :) Kul att prata med en mamma, man har ju inte allt för mycket social kontakt just nu som förr...
Kram Lo
Fina miraklet, klart att hon vill pussar sin egen spegelbild :)
Svar till Lo:
Ja, samma frisyr är väl inte så svårt i den här åldern... ;) Vi kan absolut prata lite mer privat. Skicka ett mail till 9manader@gmail.com så börjar vi där.
Kram Tea
Förstå vad stadigt hon sitter! :)
Ja det där med speglar är väldigt underhållande. A gillar också sin spegelbild. Ibland ser hon väldigt konfunderad ut när mamma är i spegeln med den där "andra" flickan.
Hihi....vad gulligt :)
Skicka en kommentar