måndag 16 januari 2012

Ni hänger väl med?!

En av sakerna jag har haft/har pågång är en ny blogg! Den nya bloggen kommer handla om det nya livet som familj. Jag kommer ändå ha en fot kvar i den här bloggen och skriva om saker som har med längtan efter barn att göra.

Jag hoppas att ni vill fortsätta följa oss både här och i den nya bloggen. Och tittar ni in på nya bloggen kan jag lova att ni kommer få er en liten överraskning...  Vill ni ha adressen till den nya bloggen så maila till 9manader@gmail.com eller lämna en kommentar med er mailadress.

20 kommentarer:

A sa...

Oj! Wow! Grattis!

Jenny / Ekomamma i stan sa...

Åh vad kul!!! Både bloggen och överraskningen. :-)

Hanna sa...

Jag hänger såklart med! Och GRATTIS! :)

Hanna sa...

Oj, blev så till mig att jag glömde svara på din kommentar ;)

Sv: Linser känns ännu mer bekvämt med en liten glasögonryckare i närheten ;)

Tea sa...

Tack :D

Karin sa...

Ett fantastiskt stort grattis! Har följt dig sen förra sommaren och det är ett sant nöje. Inte minst för att du bevisar att under och mirakel faktiskt sker. Kommer fortsätta följa även din nya blogg. Tycker det här är så fantastiskt! Kram

Puma sa...

Åh grattis!! Vad roligt! Jag Följer med.

Jessi sa...

Ha ha jag blev så paff när jag gick in på den nya bloggen så det tog lite tid att fatta! Grattis, så underbart skoj! :) kommer såklart följs med på din nya blogg!

Jossan sa...

GRATTIS!!!

Absolut kommer nya bloggen att följas!

Sofia sa...

Kul med ny blogg och WOW vilken överaskning du serverade! :) Stort GRATTIS till er!

Tea sa...

Tack vänner! Så underbart att ni gläds med oss och vill fortsätta följa oss.

Anna sa...

Nämen!? Stort GRATTIS !! Så underbart :)

KRAM!

Linda sa...

Men åh! GRATTIS!! Kunde inte kommentera där så jag skriver här ;-)

ettvanligtliv sa...

WOW, gud vad roligt!! Grattis <3!!

Tea sa...

Det verkar ha varit inställt på ett max antal kommentarer på andra bloggen men det ska vara fixat nu.

Jossan sa...

Åh vad skoj!! Jättestort grattis till er!! Så härligt det måste kännas!! Har följt dig sen innan miraklet, fick själv barn i april-11. Lite nyfiken bara varför du inte skrivit något tidigare här? Hoppas du ta illa upp för att jag frågar, bara nyfiken:) Kram

Tea sa...

Svar till Jossan:
Tack. Vi kände att vi ville suga på karamellen själv ett tag den här gången eftersom det blev offentligt här och i vår vardag redan samma dag vi plussade med Miraklet.

Märta sa...

Hej! Jag hänger gärna med! JÄTTESTORT GRATTIS!!!! Vad kul! =)

Jossan sa...

Ok, det förstår jag, ibland vill man bara hålla det för sig själv! Jag hänger såklart med oxå! Gillar din blogg!

eveline.stenstrom@hotmail.com sa...

Hej. Har följt din blogg ett tag och vill gärna fortsätta läsa om ert liv (: