torsdag 29 april 2010

Kört

Jaha, då var det verkligen kört för den här gången också. Mensen har kommit. Precis som den brukar två veckor efter ägglossning. Det känns ganska ok. Jag förstod redan i måndags när jag tjuvtestade att det var kört och grät då en stund i mannens famn. Nu är jag mest sur och redo för nya försök. Men nu blir det en månad utan hormoner eftersom det är så kliniken jobbar. Ska ringa till RMC och berätta den tråkiga nyheten och kolla hur länge de har öppet innan semester. Hoppas nu verkligen att vi hinner med ett försök i juni med Pergotime innan de stänger för något IVF försök hinner vi inte med tanke på den hormonfria månaden. Dessutom ska jag kolla när de öppnar igen i höst så jag vet exakt när jag kan ringa för att dra igång IVF.

7 kommentarer:

Anna sa...

Ledsen att din period kommit, men så skönt att du har en plan för framtiden! Förhoppningsvis lyckas ni nästa gång så du slipper göra IVF :) kram

Mamman med den tomma famnen sa...

Tråkigt! Håller tummarna för nästa gång.

Anonym sa...

Lycka till med allt! Häller verkligen tummarna för diG / er!
Kram

toksnippa sa...

Skrutt! Håller tummarna att ni hinner med en omgång till innan sommarstängningen!

avlängtantilldig sa...

Så tråkigt.. kramar till dig, håller tummarna för framtiden

MDB sa...

Vad trist, men vad bra du är som tar nya tag direkt! Håller tummarna för en gång till innan sommaruppehållet.

Jeane Quidote sa...

Usch så tråkigt! Jag hoppas så att det ska gå bra för er till slut, ni verkar kämpa så oerhört mycket på alla möjliga håll.
Hoppaskramar till dig och er