Så tjusig hon varit idag :) Särskilt bodyn förstås ;)
Sv: Ja, du får prova den någon gång. En bra rätt att ha hemma i frysen när tiden eller orken inte räcker till :) Och ja, jag visste väl att de franska shortsen var ett bra köp där i Paris för..5 år sedan ;)
7 kommentarer:
Så tjusig hon varit idag :) Särskilt bodyn förstås ;)
Sv: Ja, du får prova den någon gång. En bra rätt att ha hemma i frysen när tiden eller orken inte räcker till :) Och ja, jag visste väl att de franska shortsen var ett bra köp där i Paris för..5 år sedan ;)
Så söt ju! Klänningen är verkligen superfin!
Men gud vilka söta strumpor!!!!!
Vilken fin klänning!
Hej!
Nu har en vinnare i xenobia design tävlingen dragits :) Var det du?
Hoppas du har en härlig tisdag!
Kram
Vilka söta händer!!! åhhh... <3
Fin klänning! :-)
Skicka en kommentar