måndag 24 oktober 2011

Dagens Mirakel

Klänning: H&M
Strumpbyxor: H&M
Body: Kaxs
Dregglis: Pippi
Sockar: hemmagjorda av Miraklets farfars fru

7 kommentarer:

Hanna sa...

Så tjusig hon varit idag :) Särskilt bodyn förstås ;)

Sv: Ja, du får prova den någon gång. En bra rätt att ha hemma i frysen när tiden eller orken inte räcker till :) Och ja, jag visste väl att de franska shortsen var ett bra köp där i Paris för..5 år sedan ;)

Sara sa...

Så söt ju! Klänningen är verkligen superfin!

Blue Velvet - Vegas mamma sa...

Men gud vilka söta strumpor!!!!!

Sundinska sa...

Vilken fin klänning!

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Hej!

Nu har en vinnare i xenobia design tävlingen dragits :) Var det du?

Hoppas du har en härlig tisdag!
Kram

lilla jag sa...

Vilka söta händer!!! åhhh... <3

http://hannaskrypin.se sa...

Fin klänning! :-)