Jag har gjort en minneslåda (det blev visst två) till Miraklet. Än så länge ligger det ultraljudsbilder, första nappen, minsta storleken på blöja, kort hon fått och lite annat.
Så fint med minneslådor. Det har jag gjort till våra låneflickor oxo. Där har vi stoppat ner saker från dom föddes fram till nu. Så förta flickans låda är snart 9 år gammal :-)
Vi har också en minneslåda med E:s första kläder, kläderna hon hade på namnfesten, våra armband från BB, tidningen från hennes födelsedag mm. Tror att hon kommer att tycka det är kul att kolla i den när hon blir äldre.
7 kommentarer:
Vilken bra idé!
Så fint med minneslådor. Det har jag gjort till våra låneflickor oxo. Där har vi stoppat ner saker från dom föddes fram till nu. Så förta flickans låda är snart 9 år gammal :-)
Miraklet kommer älska lådan!
Kram Ninna
Åh vad fint med en minneslåda, verkligen en jättebra idé.
Åh vi har en likadan låda, med graviditetstesten, nappar, minsta prematurblöjorna, vul, ulbilder. Roligt att spara tycker jag!
Vi har också en minneslåda med E:s första kläder, kläderna hon hade på namnfesten, våra armband från BB, tidningen från hennes födelsedag mm. Tror att hon kommer att tycka det är kul att kolla i den när hon blir äldre.
Jag tror också att Miraklet kommer uppskatta sin minneslåda när hon blir större.
Vilken fin och bra ide! <3 Det kommer både hon och du uppskatta i framtiden :)
Kram <3
Skicka en kommentar