Det är bra att vara ute i tid! :)Hur går det med din Bloppis? Tänkte höra om du har kvar kläderna från auktion nr 2, grå kläder från Kappahl? Är intresserad! Kramar
Vi har också börjar författa önskelistor eftersom släkten tjatar!Men har bara kommit till en Bamsen på Loppans lista, resten är tomt:(Sorgligt, men måste ta tag i det där nu!Kram Lo
Svar till Mette:Precis man måste ju kolla utbudet ;)Auktion 2 finns inte kvar.Svar till Lo:Jag har inte ens börjat fundera på julklappar...
Haha. P1 har en önskan - ett Nintendo DS. Han vet inte vad det heter, men han mimar att han sitter och spelar ett sådant. :)
Haha ja den kan bli lång se upp!
Skicka en kommentar
5 kommentarer:
Det är bra att vara ute i tid! :)
Hur går det med din Bloppis? Tänkte höra om du har kvar kläderna från auktion nr 2, grå kläder från Kappahl?
Är intresserad!
Kramar
Vi har också börjar författa önskelistor eftersom släkten tjatar!
Men har bara kommit till en Bamsen på Loppans lista, resten är tomt:(
Sorgligt, men måste ta tag i det där nu!
Kram Lo
Svar till Mette:
Precis man måste ju kolla utbudet ;)
Auktion 2 finns inte kvar.
Svar till Lo:
Jag har inte ens börjat fundera på julklappar...
Haha. P1 har en önskan - ett Nintendo DS. Han vet inte vad det heter, men han mimar att han sitter och spelar ett sådant. :)
Haha ja den kan bli lång se upp!
Skicka en kommentar