onsdag 26 oktober 2011

Önskelista

Miraklet har börjat skriva på önskelistan till tomten...

5 kommentarer:

Mette sa...

Det är bra att vara ute i tid! :)

Hur går det med din Bloppis? Tänkte höra om du har kvar kläderna från auktion nr 2, grå kläder från Kappahl?
Är intresserad!

Kramar

Lo sa...

Vi har också börjar författa önskelistor eftersom släkten tjatar!
Men har bara kommit till en Bamsen på Loppans lista, resten är tomt:(
Sorgligt, men måste ta tag i det där nu!
Kram Lo

Tea sa...

Svar till Mette:
Precis man måste ju kolla utbudet ;)

Auktion 2 finns inte kvar.

Svar till Lo:
Jag har inte ens börjat fundera på julklappar...

TeachMom sa...

Haha. P1 har en önskan - ett Nintendo DS. Han vet inte vad det heter, men han mimar att han sitter och spelar ett sådant. :)

Lilla H sa...

Haha ja den kan bli lång se upp!