Förra veckans förkylning vill inte riktigt ge med sig. Miraklet är fortfarande lite täppt när hon ska sova och mannen har ont i halsen igen. Dessutom är vi alla tre trötta. Var iväg på förmiddagen på kör och nu är vi helt slut. Inspirationen att göra saker finns inte riktigt...
4 kommentarer:
Krya på er!
Kram
Mm, det är så himla gott!:-)
Fy vad jobbigt med täppt näsa. Krya på er!!
Kram
Stackars er! :/ Elmers förkylning har inte brutit ut,men han är ännu lite täppt i näsan. Har köpt Neziril och gett inför natten och det var super. Han sov bra när han kunde andas ordentligt. Logiskt iof...;)
Krya på er!
Skicka en kommentar