onsdag 23 november 2011

Fullt på bussen

Nu har det jag länge tänkt kommer hända en dag hänt. För många vagnar som ska med på bussen, så vi kom inte med!

6 kommentarer:

Livets underverk sa...

Ah, det är så irriterande när det blir så! Snopet liksom, när man har planerat att ta sig iväg. Hoppas ni slapp vänta allt för länge på nästa buss.

Lisseth sa...

oh ja sånt minns jag när vi bodde inne i storstan, jäkligt irriterande, hoppas ni slapp frysa allt för mkt innan nästa buss =)

Puma sa...

Oj det problemet har jag aldrig tänkt på. Men så irriterande. Hoppas du inte hade en tid att passa.

Carina sa...

Jag var också med om det men äsch, då får man ju bara en promenad ist!:)

Sv: jag tror skedarna är från Barnens Hus men jag är inte säker. Ska fråga min kompis! De är verkligen suveräna så jag rekommenderar dem.

Tea sa...

Vi skulle in på småbarnsmusik i kyrkan så vi hade en tid att passa! Som tur var, var mannen hemma och pluggade så han skjutsade in oss till stan. (Jag åker gärna inte själv med Miraklet i bilen om jag inte är tvungen. Hon är inte riktigt nöjd med att sitta själv där bak...)

Jenny / Ekomamma i stan sa...

Jag minns när jag skulle med en båt och var supersen och tänkte att "bara jag hinner med bussen" så hinner jag med båten. Sen när bussen kom så var det tre vagnar och två rullatorer på!!! :-(