Är trött på allt mammaskvaller! Efter att ha träffat några mammor och barn här om dagen kände jag mig helt slut av allt tjatter och skvaller. Har nog vilat öronen för mycket här hemma för när jag jobbar så får reagerar jag inte så mycket utan slutar helt enkelt bara att lyssna... ;)
1 kommentar:
Trist med skvaller. Håller med om att ibland blir man lite trött i öronen...
Skicka en kommentar