haha så gulligt!! :)
Haha, men gulle :)Sv: De är jättesköna och varma..Väldigt halkiga dock, så jag får gå väldigt långsamt :DJa, det är underbart..Snart kommer du också få känna den där smått overkliga men underbara känslan av att bli kallad mamma :)
hihi, vad sött!:)
Åh, sötnos! :)
Så gullig! Klart att man vill pussa sin egen spegelbild :)
Va sött!! =)
Gullunge!!
Skicka en kommentar
8 kommentarer:
haha så gulligt!! :)
Haha, men gulle :)
Sv: De är jättesköna och varma..Väldigt halkiga dock, så jag får gå väldigt långsamt :D
Ja, det är underbart..Snart kommer du också få känna den där smått overkliga men underbara känslan av att bli kallad mamma :)
hihi, vad sött!:)
Åh, sötnos! :)
Så gullig! Klart att man vill pussa sin egen spegelbild :)
Va sött!! =)
Va sött!! =)
Gullunge!!
Skicka en kommentar