måndag 5 december 2011

Speglandet fortsätter

Efter lite sömn och mat fortsatte Miraklet med att studera och pussa på sin spegelbild... 

Jag fick till en bild när hon pussar som jag var tvungen att lägga upp ;) Notera att vi fått byta ALLA kläder efter lunchen.  Kladd säger jag bara. 

8 kommentarer:

Nina sa...

haha så gulligt!! :)

Hanna sa...

Haha, men gulle :)

Sv: De är jättesköna och varma..Väldigt halkiga dock, så jag får gå väldigt långsamt :D

Ja, det är underbart..Snart kommer du också få känna den där smått overkliga men underbara känslan av att bli kallad mamma :)

akna sa...

hihi, vad sött!:)

Livets underverk sa...

Åh, sötnos! :)

Sara sa...

Så gullig! Klart att man vill pussa sin egen spegelbild :)

Rebecca sa...

Va sött!! =)

Rebecca sa...

Va sött!! =)

Anna sa...

Gullunge!!