torsdag 11 februari 2010

Vårkänslor

Nu är det vår! Eller inte. 11 minus grader när jag cyklade till jobbet på morgonen och då var det inte mycket vårkänslor. Men när jag cyklade hem strax efter halv fem och det fortfarande var ljust då kändes det lite som vår. Om man inte låtsades om de stora snövallarna och kylan som bet i kinderna utan bara tänkte på att det var ljust. Med våren kommer alla mammor med barnvagnar. Såg säker 10 stycken på de 2 km jag har hem. Och då överdriver jag bara lite. Jag vill också gå ut och gå med barnvagn! Och framför allt ha någon att stoppa i barnvagnen.
Mannen har inte använt sin cykel så flitigt de senaste månaderna. Behöver jag säg att han kör bil till jobbet.

1 kommentar:

tess sa...

tack för kommentaren...har du sparat dina tester?


allt väl annars? jag e sååå glad för att d snart e helg ! imorron ska jag laga goood mat o bara njuta ! =)

Har ni några planer?
kraaaaaaaaaaaaaam!