Åh blir lite tårögd av den här bibelversen...A BM var helt underbar, vi är så välsignade. Nästa gång vi ska träffa henne är i januari, känns så långt dit!Kram
Skicka en kommentar
1 kommentar:
Åh blir lite tårögd av den här bibelversen...
A BM var helt underbar, vi är så välsignade. Nästa gång vi ska träffa henne är i januari, känns så långt dit!
Kram
Skicka en kommentar