Det gick jätte bra att vara själv på babysim. Miraklet gillar verkligen att bada! Bilåkandet gick också bra. Miraklet till och med somnade på vägen hem och sov i babyskyddet när jag var inne och handlade. Det har aldrig hänt. Hon brukar slå upp ögonen så fort bilen stannar om det så är vi ett trafikljus eller när bilen parkeras. Kanske har hon förstått efter fyra badtillfällen att man ska vara trött efter att man har badat... ;)
6 kommentarer:
Så mysigt med babysim, vad bra att det gick bra att åka själv.
Låter himla mysigt! Ha en skön lördagskväll!
Skönt att allt gick bra. :-)
Bra att det gick bra!! Babysim är ju underbart... Jag hoppas Vincent tycker det är lika roligt som jag iaf =)
Vad skönt att det gick bra. Vi går alltid själva på babysimmet för maken har hittills alltid haft någon "bortförklaring" till att inte kunna följa med... Men det är skönt när det städas hemma medan vi simmar. :-)
Vad mysigt med babysim! Jag tänkte ta med lilla H imorgon för att bada, funderar på hur du gör med Miraklet, använder du bara badblöja?
Skicka en kommentar