fredag 25 november 2011

Kycklingpuré

Idag har jag gjort kycklingpuré till Miraklet. Tycker själv att den smakade bra. Hoppas att Miraklet gillar det också!

Bad mannen handla hem några mindre burkar. Han köpte 16 stycken! Väldigt typiskt mannen att köpa så många... ;)

7 kommentarer:

Carina sa...

Bra gjort!:) När började du öka hennes matportioner? Hur mycket mat ger du nu?

Jenny / Ekomamma i stan sa...

Bra med många burkar! Här gör vi oftast två rätter samtidigt och ca 6-8 portioner per rätt, så det går ju åt byttor att frysa in i.

annsoh sa...

Hej jätte fin blogg! vad händer idag :)? följas via blogovin :)?

Anonym sa...

Sv: Ja oftast sover det samtidigt och äter samtidigt.

Det där är typiskt min man oxå =) men nu har ni då =)

Mette sa...

Vad duktig du är! :)

Smart av maken att köpa så många! Var köpte han dem?

Trevlig helg!
KRAMAR

Tea sa...

Svar till Carina:
Gröt har hon ätit fulla portioner nästan från början... Sen har vi den senaste veckan eller två gett så mycket mitt dagen att hon inte får ersättning också. Miraklet dissar i stort sett ersättningen de mål hon bara får ersättning. Är inte riktigt nöjd och äter inte upp.

Tea sa...

Svar till Jenny:
Burkarna kommer nog väl till pass. Vi har bara inte kommit in i att man ska göra mat till henne än...

Svar till Mette:
De är köpta på ica.