Svar till Carina: Gröt har hon ätit fulla portioner nästan från början... Sen har vi den senaste veckan eller två gett så mycket mitt dagen att hon inte får ersättning också. Miraklet dissar i stort sett ersättningen de mål hon bara får ersättning. Är inte riktigt nöjd och äter inte upp.
7 kommentarer:
Bra gjort!:) När började du öka hennes matportioner? Hur mycket mat ger du nu?
Bra med många burkar! Här gör vi oftast två rätter samtidigt och ca 6-8 portioner per rätt, så det går ju åt byttor att frysa in i.
Hej jätte fin blogg! vad händer idag :)? följas via blogovin :)?
Sv: Ja oftast sover det samtidigt och äter samtidigt.
Det där är typiskt min man oxå =) men nu har ni då =)
Vad duktig du är! :)
Smart av maken att köpa så många! Var köpte han dem?
Trevlig helg!
KRAMAR
Svar till Carina:
Gröt har hon ätit fulla portioner nästan från början... Sen har vi den senaste veckan eller två gett så mycket mitt dagen att hon inte får ersättning också. Miraklet dissar i stort sett ersättningen de mål hon bara får ersättning. Är inte riktigt nöjd och äter inte upp.
Svar till Jenny:
Burkarna kommer nog väl till pass. Vi har bara inte kommit in i att man ska göra mat till henne än...
Svar till Mette:
De är köpta på ica.
Skicka en kommentar