lördag 3 december 2011

På väg till bröllop

Då var vi på väg till bröllopet med Miraklet hemma hos mormor och morfar. Känns konstigt och tomt. Har en liten klump i magen men jag vet att det kommer gå bra. Nu ska vi (försöka) ha kul!

6 kommentarer:

akna sa...

Känner igen den där känslan...det är lite jobbigt och konstigt första gången man lämnar bort dom en längre stund. Men det går säkert bra, och det finns ju telefoner! :) hoppas ni får en trevlig dag!

Jenny / Ekomamma i stan sa...

Ha det så roligt!

Carina sa...

Det kommer nog att gå så bra så! :) Ha det super kul och försök njuta! :)

Nina sa...

Det blir bra hos mormor o morfar ha det så kul! O tack för din kommentar. Kram

Lo sa...

Sv: Pyjamasen är köpt på Kappahl :)

Hoppas ni har en härlig kväll och att det går bra både för mamma och Miraklet! :)

Kram Lo

Cecilia summerar sa...

Ja oj så svårt att lämna första ggn. Jag minns det tydligt, och kan känna känslan ibland fortfarande efter 13 år :-) Den där separationsångesten.
Hoppas ni klarar separationen och lyckas ha trevligt.