tisdag 22 november 2011

Fler oanade leksaker

På tal om oanade leksaker så gillar Miraklet att leka med sina skor när hon ligger på skötbordet.

4 kommentarer:

Nenne sa...

och vilka fina skor sen :)

Blue Velvet - Vegas mamma sa...

Så fina skor. sånna har Vega önskat sig i julklapp! Men tror jag får vänta till sommaren med att köpa sånna.

Mickis sa...

Skorna är ju så söta. Har ett par exakt lika, men blå till vår lilla plupp :)

Kram

Puma sa...

Ja supersöta skor!