och vilka fina skor sen :)
Så fina skor. sånna har Vega önskat sig i julklapp! Men tror jag får vänta till sommaren med att köpa sånna.
Skorna är ju så söta. Har ett par exakt lika, men blå till vår lilla plupp :) Kram
Ja supersöta skor!
Skicka en kommentar
4 kommentarer:
och vilka fina skor sen :)
Så fina skor. sånna har Vega önskat sig i julklapp! Men tror jag får vänta till sommaren med att köpa sånna.
Skorna är ju så söta. Har ett par exakt lika, men blå till vår lilla plupp :)
Kram
Ja supersöta skor!
Skicka en kommentar