måndag 21 november 2011

Ute

För första gången på över en vecka vågar vi oss ut på en promenad.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt! =)

Tea sa...

Svar till Rebecca:
Det var verkligen skönt att komma ut.

Lo sa...

Härligt att få komma ut lite!
Kram Lo

Anonym sa...

Bara en fråga: varför lägger du upp så obetydliga bilder. Vill du vara anonym, varför lägga upp bilder alls blir bara löjligt ju.

Tea sa...

Svar till anonym:
Ha, ha. Tråkigt att du känner så. Tycker själv inte om bloggar med bara text. Gillar bilder. Tycker att bilder kan säga saker även om de inte visar vilka vi är.

Anonym sa...

Ja det håller jag med om men en bild på ett barnvagnshandtag!? Nja där håller jag inte med. Såklart upp till var och en men undrade bara.

Tea sa...

Svar till anonym:
Jag är medveten om att bilden inte kommer vinna något "årets bild". Tycker bilden visar mer än bara ett barnvagnshandtag... ;)