tisdag 12 januari 2010

Avboka tid?

Jag vågar inte ringa till RMC och avboka tiden för inskrivningssamtalet för IVF. Jag är så rädd att någonting ska gå fel och att vi måste vänta igen för att få komma på inskrivningssamtalet. Det är ett par veckor kvar tills vi har tid så jag skulle ju kunna vänta med att ringa. Men samtidigt tror jag att det är bra att ring till RMC innan man ringer till mödravården. Det skulle vara skönt att ringa mödravården och få prata lite. Se hur planen ser ut. Vad gäller just där vi bor, när man får komma, vilken vecka de beräknar att jag är i, när blir det ultraljud??? Det får nog bli att jag ringar RMC om några dagar när jag gått förbi dagarna då jag skulle haft mens.

3 kommentarer:

Unknown sa...

jag håller fortfarande tummarna

den som väntar sa...

Grattis! :)

Förstår dilemmat med om och när du skall ringa RMC eller inte. Det går inte att mejla anonymt och bara fråga lite allmänt om vad som händer ifall man blir gravid medans man väntar?

Anonym sa...

Jag läste precis den goda nyheten på din blogg. Stort grattis! Jag förstår att du är nervös. Men oavsätt vad som händer nu har ni iaf fått ett plus, vilket betyder att ni kan få det igen. Hoppas verkligen att allt funkar som det skall för er. Verkligen roligt att läsa att det funkar för er.